reklama

Neboj sa kamarát vybaví

Tieto zázračné slová som často počúval doma a s radosťou. Veľa krát sa mi podarilo takto mnohé záležitosti urýchliť, čo nikdy nie je na škodu. Od kedy pôsobím v Írsku som takéto slová prakticky nepočul a niekdy som pochyboval že konexie tu hrajú nejakú rolu. Až do včera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Totiž už prakticky dva mesiace sa neúspešne snažím prejsť cez technickú kontrolu so svojím autom. Nie žeby bolo vo veľmi zlom technickom stave. Skôr naopak. Jediným mojím problémom pri írskej technickej kontrole, ktorá je mimochodom oveľa prísnejšia ako doma, sú predné svetlomety. Môjmu stálemu mechanikovi sa nejako už po druhý krát nepodarilo poriadne nastaviť svetlomety a tak dva krát po sebe výsledok kontroly znel "FAILED".
Keď som ho včera znova navštívil tak nebol vôbec nadšený výsledkom testu. Zaujímavá je ale jeho ďalšia taktika. Spomenul mi, že má dobrého kamaráta, ktorý pracuje na technickej kontrole a že ak mu auto nechám do štvrtka tak, osobne pôjde s autom na kontrolu a nechá ho prejsť. Priam som žasol. Niežeby som nebol rád že auto budem mať konečne "v poriadku", ale zaujal ma spôsob akým sa to snaží vyriešiť. Aspoň mám teraz dôkaz, že aj tu hrajú konexie veľkú rolu v živote. Keď poznáte správnych ľudí tak dosiahnete všetko.
Ani sa nezamýšľam nad tým, že nastavenie svetiel nie je až taký veľký problém na aute, na kvalitu írskej práce som si už zvykol. Ale určite si aspoň skontrolujem, že či moje svetlomety svietia aspoň v smere jazdy pokým sa vyberiem poriadne na cesty.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som rád, že spoločnosť funguje podobne ako na Slovensku. Kamarát vybaví... A tiež som konečne pochopil prečo aj napriek prísnej kontrole denno denne vídavam "vraky" na írskych cestách. Všetko už dáva jasný zmysel.

Peter Konečný

Peter Konečný

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som jedným z davu, prenasledovaný úvahami o živote chrústa až po nekonečnosť vesmíru. Zoznam autorových rubrík:  Zápisky z poľského kulaguSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu