reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Konečný

Peter Konečný

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som jedným z davu, prenasledovaný úvahami o živote chrústa až po nekonečnosť vesmíru. Zoznam autorových rubrík:  Zápisky z poľského kulaguSúkromnéNezaradené

reklama

Zápisky z poľského kulagu

Budem na to mysliet sefe

Peter Konečný

Budem na to mysliet sefe

Nadriadeny je casto nervozny tvor pohybujuci sa po pracovisku. Musime ho trpiet a casto si myslime ze na jeho mieste by sme vsetko zvladali inak. Ja mam dobreho sefa. Aspon som si to myslel. Cim dlhsie posobim v jeho firme tym viac o tom pochybujem.

  • 12. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 942x
  • 6
Ako život dáva (berie)

Peter Konečný

Ako život dáva (berie)

Stačí jedno rozhodnutie a život sa dokáže veľmi zmeniť. Niekedy dokonca obrátiť na ruby. Potom sa obracajú aj naše priority. Tak sa stalo aj mne. Raz som došiel na rázcestie. Jedno veľké rozhodnutie a ocitol som sa tu.

  • 22. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kde končí zdravý rozum, začína Írska logika

Peter Konečný

Kde končí zdravý rozum, začína Írska logika

Kto nezažil nepochopí, kto zažil nechápe. Aj takými slovami by sa dali charakterizovať poniektoré zážitky, ktoré vystihujú írsku pracovnú morálku. Uvediem len jeden, ktorý (Bohu vďaka) prežil môj kolega. Nič nie je vymyslené, všetko je naozaj tak ako napísal sám majster život.

  • 20. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Nabudúce sa tešiť nebudem

Peter Konečný

Nabudúce sa tešiť nebudem

Vo štvrtok večer som sa konečne potešil. Nedostal som síce zvýšený plat, ani ma nepostretlo iné väčšie životné šťastie. Len sa mi konečne podarilo vybaviť si všetky dokumenty k autu a po vítanej pomoci môjho mechanika mám aj technickú kontrolu. Potešil som sa tomu, ako výsledku niekoľko mesačného trápenia. Ale to som ešte netušil, že čo ma čaká v piatok ráno.

  • 19. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Neboj sa kamarát vybaví

Peter Konečný

Neboj sa kamarát vybaví

Tieto zázračné slová som často počúval doma a s radosťou. Veľa krát sa mi podarilo takto mnohé záležitosti urýchliť, čo nikdy nie je na škodu. Od kedy pôsobím v Írsku som takéto slová prakticky nepočul a niekdy som pochyboval že konexie tu hrajú nejakú rolu. Až do včera.

  • 15. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 830x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu