reklama

Nabudúce sa tešiť nebudem

Vo štvrtok večer som sa konečne potešil. Nedostal som síce zvýšený plat, ani ma nepostretlo iné väčšie životné šťastie. Len sa mi konečne podarilo vybaviť si všetky dokumenty k autu a po vítanej pomoci môjho mechanika mám aj technickú kontrolu. Potešil som sa tomu, ako výsledku niekoľko mesačného trápenia. Ale to som ešte netušil, že čo ma čaká v piatok ráno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Krásne piatkové ráno. Ako každý piatok každý sa teší na víkend. Nasadám do auta a radím sa do každodennej hustej premávky mesta. Prvá svetelná križovatka bola našťastie bez zastavenia, asi som chytil zelenú vlnu. Na druhej už také šťastie nemám, keďže funguje na požiadavku chodcov. Brzdím dosť na poslednú chvíľu. Ale nie je to dramatické. Auto je úplne zastavené. Pozerám či je vidieť nejakých chodcov. Nikoho na prechode niet. Zrazu silný náraz. Všetky veci v aute sú zrazu "hore nohami". Spamätávam sa. Som trochu otrasený. Posúvam auto na krajnicu, hoci ho náraz odstrčil až za prechod pre chodcov. Ďakujem všemohúcemu, že prechod bol prázdny.
Vystúpim z auta, aby som zistil kto bol taký "šikovný". Vidím chlapíka v pekne "pokrčenom" Golfe ako sa snaží otvoriť dvere. Nedarí sa mu. Podľa škôd na autách odhadujem rýchlosť auta pri náraze. Asi 50-60 km/h. Pomáham mu vystúpiť. Hneď sa mi ospravedlňuje. Priznáva svoju chybu.
Potom to už ide rýchlo. Polícia, doklady, výmena poistných údajov. Nikto nie je zranený, všetko je vraj v poriadku. Odchádzam do prace v mojom ešte ako tak pojazdnom aute. Už dopredu plánujem kedy ho opät odveziem do servisu. Ešte šťastie, že to nepôjde z môjho vrecka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže som sa opäť tešil zbytočne. Auto mám síce "de jure" v poriadku, ale nemôžem si ho užiť. Nabudúce budem asi ovládať svoje emócie. Veď načo sa príliš radovať. Nikdy nevieme kto nám to pokazí.

Poznámka na záver. Keď ste v článku nezachytili nijaké policajne vyšetrovanie, tak to bude asi preto lebo naozaj žiadne nebolo. V Írsku je to normálne. Žiadne dychové skúšky. Nič podobné. Vinník sa našiel, ale žiadna pokuta. Zázračná krajina. 

Peter Konečný

Peter Konečný

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som jedným z davu, prenasledovaný úvahami o živote chrústa až po nekonečnosť vesmíru. Zoznam autorových rubrík:  Zápisky z poľského kulaguSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu